Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 11

1
ISBN:1-85396-308-9
Autor(i):Moss, Peter ; Penn, Helen
Naslov:Transforming Nursery Education / Peter Moss ; Helen Penn
Impresum:London : Paul Chapman Publishing Ltd. , 1996
Materijalni opis:177 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 167-173: Bibliografija. - Str. 175-177: Kazalo
Ključne riječi:predškolsko obrazovanje
UDK:373.2
Signatura:PE 373.2 MOS t
Inventarni broj:16391
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:63

2
ISBN:1-4129-0281-9
Autor(i):O'Moore, Mona ; Minton, Stephen James
Naslov:Dealing with bullying in schools : a training manual for teachers, parents and other professionals / Mona O'Moore and Stephen James Minton
Impresum:London, Thousand Oaks, New Delhi : Paul Chapman Publishing , 2004
Materijalni opis:111 str. ; 30 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 109-111: Kazalo
Ključne riječi:nasilje u školi * pedagogija
UDK:37.06:364.271:37
Signatura:PE D 958
Inventarni broj:17279
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5733

3
ISBN:0-7619-7072-X
Autor(i):Whalley, Margy
Naslov:Involving parents in their children's learning / Margy Whalley and the Pen Green Centre Team
Impresum:London : Paul Chapman Publishing , 2004
Materijalni opis:165 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 156-162: Bibliografija. - Str. 163-165: Kazalo
Ključne riječi:odgoj * obrazovanje * učenje * roditelji * djeca
UDK:37:159.953-055.52-053.2
Signatura:PE C 3740
Inventarni broj:17282
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5732

4
ISBN:0-7619-4192-2
Autor(i):Sullivan, Keith ; Cleary, Mark ; Sullivan, Ginny
Naslov:Bullying in secondary schools : what it looks like and how to manage it / Keith Sullivan, Mark Cleary and Ginny Sullivan
Impresum:London ; Thousand Oaks : Paul Chapman Publishing : Corwin Press , 2004
Materijalni opis:255 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 245-249: Bibliografija. - Str. 251-255: Kazalo
Ključne riječi:nasilje u školi * srednje škole * pedagogija
UDK:37.06:364.271:373.5:37
Signatura:PE C 3739
Inventarni broj:17280
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5731

5
ISBN:185396-266-X
Autor(i):Foster, Peter
Naslov:Observing Schools : a methodological guide / Peter Foster
Impresum:London : Paul Chapman Publishing Ltd , 1996
Materijalni opis:131 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:metode istraživanja
UDK:37.012
Signatura:PE 37.012 FOS o
Inventarni broj:16169
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:1251

6
ISBN:0-7619-6930-6
Naslov:Teacher Development : exploring our own practice / edited by Janet Soler, Anna Craft and Hilary Burgess
Impresum:London : Paul Chapman Publishing Ltd. , 2001
Materijalni opis:VIII, 184 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Development practice in primary education
Napomena:Str. 181-184: Index. - Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:pedagogija * učitelji
UDK:371.12
Signatura:PE 371.1 SOL t
Inventarni broj:16258
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:175

7
ISBN:0-7619-6934-9
Autor(i):Collins, Janet (ur.) ; Insley, Kim ; Soler, Janet
Naslov:Developing Pedagogy : researching practice / edited by Janet Collins, Kim Insley and Janet Soler
Impresum:London : Paul Chapman Publishing Ltd. , 2001
Materijalni opis:VIII, 216 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 212-216: Index. - Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
Signatura:PE 37.01 COL d
Inventarni broj:16295
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:171

8
ISBN:1-85396-254-6
Naslov:Valuing Quality in Early Childhood Services : new approaches to defining quality / editors Peter Moss ; Alan Pence
Impresum:London : Paul Chapman Publishing Ltd. , 1994
Materijalni opis:VIII, 183 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 181-183: Kazalo. - Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:predškolski odgoj
UDK:373.2
Signatura:PE 373.2 MOS v
Inventarni broj:16390
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:95

9
ISBN:1-85396-329-1
Autor(i):Cohen, Louis ; Holliday, Michael
Naslov:Practical Statistics for Students : an introductory text / Louis Cohen ; Michael Holliday
Impresum:London : Paul Chapman Publishing Ltd. , 1998
Materijalni opis:XVII, 366 str. ; 25 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 360-361: Bibliography. - Str. 362-366: Index
Ključne riječi:metode istraživanja * statistika
UDK:37.012:311
Signatura:PE 37.012 COH p
Inventarni broj:16170
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:80

10
ISBN:1-85396-242-2
Naslov:Educational Research in Action / edited by Roger Gomm ; Peter Woods
Impresum:London : Paul Chapman Publishing : The Open Universitiy , 1993
Materijalni opis:XVI, 232 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 227-232: Index of names. - Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:metodologija
UDK:37.012
Signatura:PE 37.012 GOM e
Inventarni broj:16153
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:71

11
ISBN:0-7619-4472-9
Autor(i):Lee, Chris
Naslov:Preventing bullying in schools : a guide for teachers and other professionals / Chris Lee
Impresum:London : Paul Chapman Publishing , 2004
Materijalni opis:102 str. ; 30 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 97-99: Bibliografija. - Str. 101-102: Kazalo
Ključne riječi:nasilje u školi * pedagogija
UDK:37.06:364.271:37
Signatura:PE D 959
Inventarni broj:17278
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5734

Upit: Publisher_swish=(Paul Chapman Publishing )

login